Sklep Sluchawkomania.pl realizuje zamówienia na terenie Polski zgodnie z informacjami wyświetlonymi w czasie składania zamówienia (w koszyku).

Możliwa jest realizacja i wysyłka do krajów Unii Europejskiej. Uprzejmie prosimy o kontakt z działem obsługi klienta sklepu (sklep@sluchawkomania.pl) w celu ustalenia kosztów wysyłki i terminu dostawy przesyłek zagranicznych.

Twoje zakupy wyślemy od razu po dokonaniu zakupu lub odnotowaniu wpłaty (dla transakcji płatnych z góry i towarze dostępnym od ręki) na podany przez Ciebie adres lub przygotujemy do odbioru osobistego w naszym salonie sprzedaży w Warszawie. Absolutnie nic nie zarabiamy na przesyłkach i niezależnie od ilości zakupionych u nas przedmiotów w ciągu jednego dnia, za wysyłkę płacisz tylko raz. Każda wysłana do Ciebie paczka jest solidnie i profesjonalnie zabezpieczona. Koszty transportu obliczane są automatycznie w zależności od gabarytów i wagi przesyłki. Przy każdym produkcie podany jest zawsze najniższy koszt przesyłki.

Aby poznać koszt wysyłki przy zakupie kilku przedmiotów, należy dodać produkty do koszyka. W koszyku będą podane koszty transportu uwzględniające ilość produktów oraz ich gabaraty.

Towar wysyłamy za pośrednictwem:





Na życzenie zamówienie możemy wysłać dowolnym kurierem.

Wszystkie produkty oferowane w sklepie Sluchawkomania.pl można odebrać osobiście w naszym salonie sprzedaży w Warszawie. Zaznaczamy jednak, że nie cała oferta sklepu internetowego pokrywa się ze stanem magazynowym salonu. Niektóre pozycje wymagają dostarczenia z głównego magazynu.